you are awsome

Hej, skolan var jobbig mådde skit dåligt efter lunch och låg på trappan bakom skolan kändes som att jag skulle dööö. men drog till idrotten ändå trotts det som hände, inget jag skriver på bloggen. Men mådde bättre då, kunde inte vara med på det mesta men lite iallafall tills jag trodde min mage skulle vändas ut och in.
Åkte hem till Marika efter, vi snackade lite med hennes syster, åt clementiner och drack varm chocklad, fixade mitt hår. Sen åkte vi ner till stan och fikade med hennes mamma.
Har käkat med familjen ute och kom nyss hem. Ska baka tårta nu till min syster som fyller år. GRATTISGRATTISGRATTIS!!!!!!!111
haha orkar verkligen inte ser ut som ett anuzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0