RÖKER DU ? FÖR BABY DU ÄR SMOKING


tjenzz brudz & boyz. gillarzzz z.
skojade bara, marika här igen, ni vet coola bruden ? http://www.mylifeinpicture.devote.se/
tänkte berätta för er snorungar att julen är det bästa som finns, att jag längtar till nyår, att jag äter glass just nu för att min tandställning ger mig onda blåsor, att jag skall fira en andra jul imorgon hos min mami.

men det jag tänkte komma till var att samantha är den mest bästa vännen man kan ha, så ta vara på henne. ni vet när allt är pannkaka och man tror att man ska drunka i täcket? då har jag samantha. då man är arg på alla som kommer i närheten och vill skrika och gråta? då har jag samantha. då man tror att man är förlorad, då finns samantha. hon är den bästa människan jag någonsin träffat i hela mitt liv, hon är min andra halva. jag kan inte leva utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0