jag driver bara..

Klarar inte av att inte blogga, älskar att blogga, beroende av att blogga.
Men var i stallet idag, hon var allmänt jobbig och blev rädd för allt som rörde på sig, can't blame her tror inte det varit någon som tar tag i henne och motionerar henne alls under den tiden jag inte varit där. Så synd eftersom hon var så himla fin, fick henne verkligen bli snygg och så bara gav jag upp? Känner mig så hemsk. Men hon var väldigt pigg, så tillslut fick jag ta in henne på ridbanan, gick inte mycket bättre där. Hon blev rädd för en bil eller Molly och barnslade sig och sprang nästan på mig, gjorde illa handleden och nu har min vovve ätit upp mitt godis, brabra torsdag.
[dålig kamera med en mamma på 30 meters avstånd]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0