du är så fin min kära lilla ponny.

ponny och ponny..
155 cm från marken, fyra ben och alldeles för stor mage.
Du förändrade hela mig, du fick mig le trotts att allt var botten och jag egentligen bara ville slänga mig ner på marken och gråta. Den relationen vi skapade på ett halvår, känslan när du första gången kom till mig i hagen, när jag kunde rida ut utan att du försökte slänga av mig, våra framgångar och våra nergångar, hur ska jag beskriva någon som är så bra på alla sätt med ord? när du började lita på mig. Så lycklig. Och jag vill ta om allt igen, saknar dig så sjukt mycket. Jag har prioriterat helt fel, helthelthelt fel. När jag har chansen att träffa dig varenda dag så har jag gjort något annat och sedan klagat över att jag aldrig är hos dig, jag lovar nu att jag ska ta tag i både dig och mig. lovar.
16 April 2011 <3

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg ! :)

2011-12-20 @ 20:19:10
URL: http://malinjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0