Christmas 2011

Nu kan jag säga att min julafton fan är över, och kan säga er att jag saknar usa så väldigt jätte mycket, och att det egentligen är julafton imorgon men att i svenne banan landet firar men idag, lite kaos att fira olika dagar vartannat år. Men 25e ska det vara så mini julafton imorgon släkten kommer hit, hela familjen är hemma, skratt, mys och mer glädje. Känner hur dagen håller på att förstöras pga av mitt jävla tänkande, kommer strax ta något att äta sen ångra mig, klaga över att jag är tjock sedan gå och lägga mig förbannad och äcklad, känner mig själv för bra så vi hörs.

Kommentarer
Postat av: hejsan :*****

Kan inte du lägga ut bild på hur du såg ut för ett år sedan?

2011-12-25 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0