ANSWERS PART ONE

Det var någon riktigt dryg människa som hade sin egna lilla konversation på frågestunden så skiter i att svara på dom frågorna. Och det var en person som ställde så många frågor så det blir flera inlägg.
Postat av: sofie
hej sötis! vad tycker du om mig? pusss
svar: Du verkar vara jätte snäll och du är jättesöt! :)

Postat av: random
1. om du bara fick spendera resten av ditt liv på en endaste plats, vilken skulle det vara? och då gills inte usa, utan det måste vara en speciell plats.
svar: Jag vill inte spendera resten av mitt liv på en och samma plats, men med vissa personer. Och det är min släkt i usa, min farmor, farfar och alla. Jag vill egentligen vara 13 föralltid och leva föralltid.

2. Kan du göra en sminkguide hur du sminkar dig?
svar: Sminkar mig olika nästan varje dag, men har först conceler, sen fondation eller bara puder. Helt olika! Sen mascara, sminkar mig ibland mindre ibland mer, beror på.

3. Om du inte gick i kunskap, vart skulle du gå då?
svar: Ingen aning, Vaksala eller valsätra ifall mina föräldrar fick välja..

4. Vad ångrar du mest att du gjort?
svar: Ångrar väldigt mycket, men mest saker som jag inte skriver ut på bloggen. Men ångrar väldigt mycket att jag tog en paus från ridningen.

5. Vilken kille i hela Uppsala tycker du är snyggast, om du inte får välja din egen kille?
svar: Haha, finns väldigt många snygga.. Men om jag tycker dom är snygga vet dom om det 

6. Vilken tjej tycker du är snyggast i hela Uppsala om du måste välja nån som du inte känner så väl? Alltså ingen av dina närmaste.
svar: Alltså Elsa Selander är ju sissodär väldigt snygg så man vill kizzzza i byxan, men alltså det finns väldigt många snygga!

7. Vad har du för mobil?
svar: Sony Ericsson röd liten tegelsten.

8. Vilket är ditt favoritplagg i din garderob om du måste välja ett?
svar: Helt klart mina svarta jeans från weekday/cheap monday.

9. Vad vill du bli när du blir stor?
svar: Har absolut ingen aning, men vill kunna jobba så lite som möjligt och tjäna jättemycket pengar! 

10. Hur många killar har du vart tillsammans med?
svar: seriösa förhållanden två eller tre.

11. Vad är det elakaste du gjort mot nån?
svar: Vet exakt vad, men det angår ingen av mina läsare.

12. Har du vart full?
svar: nej, aldrig.

13. Vilka är dina 5 absoluta närmsta vänner?
svar: Marika Sjögren sedan finns det personer som jag snackar med, som betyder väldigtväldigtväldigt mycket för mig men inte träffas så ofta 

14. Tycker du själv att du är typ ''känd'' i Uppsala om du fattar vad jag menar?
svar: Hahah, det här var nog dagens men nej det tycker jag inte.

15. Ditt första strul?
svar: Pinsamt nog, Marika..

16. Om du fick önska dig en sak, vad skulle det vara?
svar: En svart Iphone 4, snälla söta rara?

17. Tre saker och en person som du skulle ta med till en öde ö.
svar: Marika, min dator, säng och mat. Då skulle vi nog klara oss väldigt bra typ som att bara vara hemma.

18. Gillar du ditt namn? Om annars vad skulle du vilja heta?
svar: Har haft perioder då jag hatat mitt namn, men har ingen aning om vad jag annars skulle vilja heta..

19. Är du oskuld?
svar: jafan

20. Vad är du mest nöjd med på dig själv?
svar: mitt hår

21. Om du fick välja en person som du fick vara för en dag, vem skulle det va då?
svar: Ingen aning, någon känd, hehe antagligen någon artist eller modell, eller något skådespelare!

22. Dina fem just nu favoritlåtar.
svar: Justin Biebers jul album står högst upp!

23. Har du snackat skit om någon av dina bästa kompisar nån gång?
svar: Då är det inte mina bästa kompisar.

24. Använder du string?
svar: nejzzzz

25. Hört att du är bra på att sjunga, kan inte du lägga upp video när du sjunger?
svar: Och här kom frågan igeeeen, jag tycker själv att jag låter som en kråka när jag sjunger så jag kan lägga ut en video som spelades in för något år sen, eller två kommer inte ihåg. Men om jag hittar den får vi se ifall jag lägger ut!

26. Om du fick äta en maträtt resten av ditt liv, vad skulle det va?
svar: kina foood, så gott 

27. Är du kaxig?
svar: Hahah, nej men ifall någon är kaxig eller allmänt jobbig mot mig så säger jag vad jag tycker och folk får ta det hur dom vill 

28. Har du vart deprimerad?
svar: yes

29. Om du fick ändra en sak med dig själv, vad skulle det vara?
svar: my bodyyyy

30. Har du skadat dig själv nångång?
svar: angår verkligen inte någon av mina läsare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0