ANSWERS PART TWO

Postat av: Yrsa
1. Favoritminne?
svar: Har massor med minnen, kan inte välja ett!

2. Bästa tjejkompisar?
svar: Marika, astrid, josefin, elsa mazzor

3. Bästa killkompisar?
svar: har märkt hur jobbiga vissa killkompisar kan vara så är inte lika ''tajt'' med killarna längre

4. Någon/några du vill lära känna bättre?
svar: Haha hatar att lära känna nya personer.. eller alltså, att ta ''första steget'' vara den som är random och skriver eller så, så det händer aldrig att jag skriver till någon jag inte känner.

5. Var shoppar du helst?
svar: Har fan inte köpt kläder på jätte länge, men köper lite överallt.

Postat av: Amanda
1. När började du blogga?
svar: Började blogga i Maj men har haft ca: 3 bloggar sen dess.

2. Tycker du att det är roligt?
svar: jag tycker det är jättekul! brukar blogga för mycket ibland..
- Fin blogg btw
svar: tack!

Postat av: elsaa
1. VAD TYCKER DU OM MIG??????
svar: du är typ världens snygggggaste kommer aldrig kunna sluta säga det, och du är blä bäst :love:

2. hur gammal är din hund?
svar: hon fyller sex år! sexsex..

3. är min säng cool?
svar: så jävla cool, vill ha en sånn..

4. är jag cool?
svar: nejzz fett ocool
Postat av: Hanna
1. Skulle du kunna lägga ut en jättegammal bild på dig? Annars gör jag det.
svar: Haha nej inga gammla bilder på mig får pupliceras!

2. Lägg utbildpå ditt smink är du snäll?
svar: Eftersom jag är så snäll såklart kan jag göra det, men får bli i ett annat inlägg! 

3. Vilka bloggar läser du vardagligen?
svar: lite olika, kompisars, kenzas, några hästbloggar..

4. Vilka är dina absolut närmaste?
svar: marika, astrid

5. Vilka skolor skulle du kunna gå i förutom kunskap?
svar: Absolut ingen aning!

6. Varför rider du inte så mycket längre?
svar: Vet faktiskt inte ens själv..

7. Om det är någonting som du vill ändra på med dig själv, vilket jag inte skulle göra, vad skulle det vara?
svar: Min kropp, min längd, mina ögon, mina ögonbryn, bara en sak sa du?

8. Fungerar Proactiv?
svar: som faaaaan att det gör! 

9. Vart köper du kläder?
svar: lite olika!

10. Vad vill du bli när du blir äldre, asså typ?
svar: Ingen aning..

11.Vad hoppas du på kommer hända i framtiden?
svar: Hm.. jag hoppas på att jag blir bättre i skolan, att jag har mycket pengar, att jag rider igen, att min farmor blir frisk, väldigt mycket faktiskt.

12. hur fixar du ditt hår på morgnarna?
svar: Gör typ ingenting, nu när jag har kortare hår borstar jag det knappt..

13. Vad använder du för smink? Asså foundation, mascara, märken..
svar: Nu använder jag bara conceler, puder och mascara. Men conceler från Perfect Match, Mineral puder och någon mascara 

Postat av: William
Kommer inte på några fler frågor en 1!
1. Vill du träffas nån dag under jullovet och kanske gå på bio eller nåt? :*<3
svar: Haha söt, aa <3

Postat av: Anonym
1. Vem har fixat din blogg?
svar: Linda Wessman, hennes blogg!

2. Är du från USA?
svar: är halv american 

3.hur länge har du ridit?
svar: sen jag var liten!

4. Har följt din blogg ända sen du hade på devote, så vad hände med bella? Rider du henne fortfarande? Köpte ni henne?
svar: Oj vad kul det var ju jätte länge sen?  alltså, just nu rider jag inte så mycket alls, men jag red henne i ett halvår sen prioriterade jag fel och var med kompisar istället för att vara i stallet.. Så nej vi köpte henne inte, var inte planerat från början det var bara något vi pratade om.

5. Vart ska du fixa naglarna, varför och hur mycket kostar det?
svar: Var tänkt att jag skulle fixa naglarna på något ställe där min systers kompis jobbar, vill göra det för att det är så förbannat snyggt! inte så säker på att jag ska göra det länge, men får se! kostar runt 500 kr

6. Är du nöjd med ditt hår nu när det är blont eller vill du färga brunt igen?
svar: Alltså jag vill färga brunt igen.. Men det är inte värt det nu när jag äntligen fått det bli blont.

Postat av: Johanna

1. Kan inte du börja med dagens outfit? 

svar: tycker det är så väldigt jobbigt att ta outfit bilder hela tiden, men kan slänga in lite outfit bilder ibland!

2. Tre saker du verkligen vill köpa (kläder,skor osv)

svar: Iphone, vill köpa jätte mycket kläder.. ett par kängor med klack, snörning och dragkedja vet exakt hur dom ska se ut, men dock finns dom inte..


3. Tränar du dagligen?

svar: Hehe, har inte tränat på väldigt länge, förut red jag ju dagligen så det blev träning. Men nu rider jag bara då och då så det blir inte värst med träning för min del..


4. Favorit tv serie?

svar: Vampire Diaries :love:


5. Har du egen häst?

svar: nein


6. Det bästa som har hänt dig?

svar: Bella. :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0